luni, 7 octombrie 2013

Începutul

... aș dori să încep așa de bine cum o încep și alții.
... oare începutul e așa greu? de ce tot timpul când mă uit la o foaia curată tot timpul cad în aceeași capcană.
... care este începutul? care ar fi cuvântul cela unic cu care poți începe? cuvântul care te va inspira. cuvântul care va fi începutul ideilor tale.
... idei? care sunt ideile mele? care idei și despre ce totuși eu vreau să scriu? ce eu doresc să demonstrez, sau să mă împart? cu ce anume?
... despre ce să scriu?
... dar vreau să scriu? pare că da, dar ce mă oprește?
... dar dacă voi găsi cu ce să încep, voi găsi sfârșitul?
... am atâtea să spun, să scriu, cu ce să mă împart.
... și nu pot începe. cred că nu merită. nu merită să ma împart dacă simplu nu pot pune un început.
... cât sunt de patetic.
... un sfârșit care nici măcar nu are început nu îl poți considera sfârșit.
... oare este sfârșit?
... dar dacă eu abia acum am început?


Un comentariu: